dimarts, 24 de novembre del 2009

V DUATLÓ CREU DE GURB



Aquest diumenge, tocaba una duató, la segona després de la de Bellumt, un tant complicada....
Només sortir de casa i veure que queien quatre gotes, feia desanimar-me un pel, però res de res. A les 9:30 ni una gota... Surto de casa direcció Gurb. Aquells nervis de començar, l'ambient, tantes bicis... tot fa d'aquest diumenge, un dia diferent!
A les 9:30 donaven el tret de sortida, m'esperen:

17Km BTT:   00:55:09.65
10Km RUNNING:   01:10:07.85
7Km BTT:   00:23:11.55

Temps Total:   02:28:29.05        POSICIÓ: 88

El primer tram, al principi s'em va fer força pesat, amb un ritme força alt, al final era quan començava a notar-me be... sort de trobar algun corriol que em donaba anims.

El tram a Peu haig de reconeixer, que em falta molt d'entreno, psicologicament vaig aguantar com vaig poder, era molt dur, la pujada a la creu, la baixada, i el tram final amb un baixador terrible i remuntar amb l'ajuda d'una corda... Buff quins 10 km!!!

L'últim tram de Btt va ser on em vaig sentir perfecte, el que més m'agrada, corriols tècnics i molta baixada!!! Va ser on vaig poder esgarrapar algunes posicions.
En definitiva una duatló dura, maca, i molta participació. AMB GANES DE TORNAR-HI!!!

1 comentari:

  1. Hola Joan,.... enhorabona per la teva bona cursa a la duatló de Gurb.... Una dualtó dura i tècnica......
    I com bé dius...a veure quan fem una sortideta plegats.... de totes maneres pensa que jo sóc un "diesel".

    ResponElimina