diumenge, 8 de novembre del 2009

Matagalls-Vic


Avui ha sigut una data important, o a recordar per mi.
Me iniciat per primer cop en una cursa de Muntanya de llarga distancia, han sigut un total de 35 km  amb un desnivel de 642m amb un temps de 3h50min.

Ha sonat el despertador a 1/4 de 7 del mati, haig de dir que aquesta nit me llevat un parell de cops, suposo que dels nervis. Un cop aixecat he repasat que per ser el primer cop que feia una ruta tan llarga no em faltes res. A les 7 erem a la plaça de Vic, ambient esportiu, autocars, i nervis...

Al començament hem pujat caminant amb molt de fred fins al coll. Un cop allà en Javi m'ha dit - començem a corre... i hem arrencat sense jo saber el que m'esperava per davant, però me trobat molt bé. Fins a l'esmorzar (km11) ha sigut un tros técnic i molt encantador. Un cop ben esmorzat, hem remuntat a peu les rampes que venien i altre cop a correr. Fins al km 26 més o menys me sentit força bé, a partir de l'últim avituallament les cames ja s'em queixaven però intentava anar trotant molt suau, algun cop no he pogut resistir i he anat a peu.

Un cop a Vic, l'ilusió i aquella sensació de felicitat amb un mateix, m'han donat energia per acabar els últims metres fins arribar a la Plaça Major.

Molt bones sensacions, esper-ho l'any que ve tornar-hi!!!



1 comentari:

  1. Ei Joan!!!

    M’ha agradat molt haver-te trobat! Has fet un temps boníssim. M’alegro que t’hagi anat tan bé i sobretot que hagis gaudit de la travessa. A veure si t’animes pel proper diumenge a la Rupit-Taradell, 43’5 Km!! Un bon entrenament per la Duatló de Gurb jeje

    ResponElimina