dimecres, 11 de novembre del 2009

Eternal Running Bellpuig Lleida - 15/11/2009


La Eternal Running arriba a Bellpuig (LLEDA)


El 15 de Novemdre (DIUMENGE) al CIRCUIT DE MOTOCROSS DE CATALUNYA, i amb un recorregut especatular i amb nous obstacles, donaran l'oportunitat a 1000 participants. La cursa es a les 11:00. Per fer l'inscripció http://www.thunar.com/


És una cursa de 10-12km, en la que els participants hauran de pasar per un gran numero d'obstacles que la organització colocara segons el lloc, molts d'ells fixes a totes les proves i d'altres propies del circuit, com rius, fang, barrancs, etç.. Esta destinada per qualsevol persona, ja que el temps màxim per acabar-la es de 3hores


1 comentari:

  1. Ei,què tal?Veig que has trobat el meu bloc,jo visc a Torelló tot i que surto amb bici des de Roda(casa els pares,coses de la falta d'espai).Fins ara només feia btt,però ara m'he tornat a enganxar a córrer,tot i que no em puc passar per un problema que arrossego de fa anys(artritis)però que tinc bastant controlat.M'agradaria fer alguna duatló,que veig que tu ja has fet,a veure si per la de Folgueroles estic apunt.Apa,salut,també t'aniré seguint!

    ResponElimina