dilluns, 15 de novembre del 2010

VI DUATLÓ DE MUNTANYA DE VILADECAVALLS



Ahir diumenge, tocaba duatló a Viladecavalls, la primera que faig del circuit català. També la primera al costat dels companys del C.N. Vic ETB. Un cop arribat al poble, es comença a veure un ambient inmillorable. Erem pels voltants de 300 participants.Un cop tot preparat i la bici al Box, tocaba un previ escalfament, però amb els nervis va ser imposible. Així que a les 10:30 tots apunt per començar. Quan es va donar et tret de sortida, pensaba que patiria molt al primer tram a peu, i que el ritme seria molt alt. Però no se si és que jo em sentia millor que a Tona, però em vaig trobar molt bé. Un ritme alegre, i amb pensaments de no apretar i guardar forçes per més endevant. Així que vaig finalitzar els primers 6 km amb bones sensacions. Un cop feta la transició, tocaba un recorregut força trencacames, molts corriols, on a partir del km 10 em vaig trobar força lleuger i on vaig poder guanyar alguna posició, que em va permetre fer un forat al darrere i anar tranquil fins finalitzar el sector de BTT, un total de 17 km força exigents.
I finalment un altre cop i força àgil en el Box, encaminaba l'últim tram a peu, al principi altre cop amb forçes vaig poder esgarrapar alguna posició, i així finalitzar la duatló en 1 hora 52 min, i 105 de la general.

POSICIÓ: 105
TEMPS TOTAL: 01:52:19
TRAM 1: 00:26:548 (posició) 98
TRAM 2 01:06:51 (posició) 100 17,95 km/h
TRAM 3: 00:18:40 (posició) 104

Molt content, i ara fins a Viladrau!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada