dimecres, 23 de juny del 2010

III CURSA PUIGMOLTÓ



Aquest dissabte pasat, estaba inscrit a la que seria la meva 2na cursa de muntanya. Aquest any no se que m'ha donat la muntanya, però almenys psicológicament estic molt valent, el que responguin les cames o no es un altre tema...

Doncs, al que anava; un cop allà, entre companys, els t'ipics comentaris: ....no jo anire a acabar-la...., ....jo avui em reservo......, .....anire fent segons em trobi....., però un cop sona el tret de sortida, tothom crec que treu la competitivitat...

Va sonar el PAAAAMMMM i MARICA L'ÚLTIM........ Fins i tot jo vaig apretar, va anar molt bé perque em vaig colocar en una posicó molt cómode. Anava seguint el ritme. Anava dels 30 primers, per mi tot un PREMI!!!

Al final la vaig acabar en la 39na posició amb un temps de 48:36min, i el primer va arribar amb 47:30. Bones sensacions.
Ara toca preparació més psicológica que física per fer l'Olla de Núria.... crec que millor no pensi en el que m'espera....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada