diumenge, 25 d’abril del 2010

Queralbs-Nuria-"intent 9 creus"- Queralbs




Ahir al vespre sense plans, encara per decidir si sortir amb bici,descansar, ... a l'espera del temps a veure com es llevaba... Em truca en Xavi, i em proposa anar a Nuria. Sense pensar-mo ja li dic un SI!!!, tenia moltes ganes de fer-ho. I se que amb ell serà un bon ritme.

Aixi que avui sonava a 2/4 de 7 el despertador, tenia moltes ganes de decobrir el GR de  Queralbs-Nuria. Al mati ven d'hora ultims preparatius, nervis, i amb molesties despres de dilluns pujar al Matagalls, em queda molt per entrenar.... Em fare amic de les agulletes...
A les 9 començem a pujar, en Xavi em fa portar un ritme molt alegre que gairebé no em deixa xerrar gaire, un tros amunt anem trobant gent, i aixo es magnífic, veure gent com tu entrenant, et carrega les piles!!!!

En fi molt bones sensacions.....Unes vistes espectaculars, la riera baixava plena, un cop dalt a Nuria, quatre queixalades i porvem de pujar fins a Nou Creus, pero el calçat no era l'idoni, i la neu era un problema, total que arribem fins aal trencant de Nou fonts, Nou Creus, i decidim tornar a baixar, I petit incident, rellisco i primera topada de morros a terra fent runnig!!! jajaja
Amb bici no caic, pero corrents avui ja tenim els genolls pelats! S'ha d'anar amb 4 ulls...

Esper-ho no afluixar aquest ritme, em sento amb ganes!


1 comentari:

  1. Això si que és un bon entrenament....enhorabona!!!
    Ah... i ull amb les "petacades"

    ResponElimina